suche info

avatar Czasem bez ładu i składu ale zawsze do przodu!

Forum kontaktowe
Wyrocznia #1
Wyrocznia #2

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
free counters

Czas brutto: 6:57:55 sec
Open: 18/60mc
M2s: 3/9mc

Drugi start w imprezie z cylku supermaraton.
Husaria nawiedziła Kotlinę Kłodzką w składzie Tomek, Marcin, Piotrek, Artur i ja.

Po tym jak podpuścił nas Marcin, wspólnie z Arturem ambitnie zapisaliśmy się na giga, Piotrek i Tomek zdecydowali się na dystans mega, a Marcin tak naprawdę miał zdecydować na trasie bo nogi chciały mini, a koledzy nakręcali na giga:)

Przeglądając listę startową nie liczyłem na żaden wynik i nastawiłem się przede wszystkim na ukończenie dystansu, odrobinę bardziej ambitny cel jaki sobie postawiłem to ukończenie maratonu

merxin
| 15:38 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj Gratulacje, super wynik, co start to podium :) Husaria zaczyna dominować w amatorskim peletonie jak Team Sky w Pro Tourze :)
marathonrider
| 08:46 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Bardzo spodobały się Huzarowi nasze stroje. Ciekawe właśnie czemu :D. Przynajmniej Wiemy w jakim klubiku spędzi swoją kolarską emeryturę :D.
Gratuluję wyniku!
Platon
| 06:27 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Huzar prawie jak Husarz, pasował na podium. Może zaproponujemy mu członkostwo? :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wyodw