suche info
Czasem bez ładu i składu ale zawsze do przodu! Forum kontaktowe Wyrocznia #1 Wyrocznia #2Archiwum
- 2014, Kwiecień17 - 10
- 2014, Marzec14 - 17
- 2014, Luty17 - 11
- 2014, Styczeń14 - 14
- 2013, Grudzień4 - 0
- 2013, Listopad1 - 0
- 2013, Październik9 - 2
- 2013, Lipiec3 - 4
- 2013, Czerwiec12 - 17
- 2013, Maj14 - 15
- 2013, Kwiecień15 - 7
- 2013, Marzec4 - 3
- 2013, Luty1 - 5
- 2013, Styczeń10 - 5
- 2012, Grudzień4 - 7
- 2012, Listopad13 - 10
- 2012, Październik4 - 12
- 2012, Wrzesień13 - 24
- 2012, Sierpień19 - 29
- 2012, Lipiec15 - 22
- 2012, Czerwiec15 - 25
- 2012, Maj5 - 4
- 2012, Kwiecień14 - 27
- 2012, Marzec18 - 46
- 2012, Luty11 - 23
- 2012, Styczeń1 - 3
- 2011, Grudzień1 - 4
- 2011, Listopad5 - 6
- 2011, Październik1 - 0
- 2011, Wrzesień3 - 11
- 2011, Sierpień18 - 21
- 2011, Lipiec12 - 22
- 2011, Czerwiec22 - 15
- 2011, Maj19 - 8
- 2011, Kwiecień16 - 8
- 2011, Marzec12 - 7
Kategorie
Dane wyjazdu:
52.71 km
0.00 km teren
01:34 h
33.64 km/h:
Maks. pr.:70.00 km/h
CADavg:18.0
HR max:198 ( 94%)
HR avg:160 ( 76%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Cannondale R900 2.8
Kadencja + ITT w wersji solo
Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 26.07.2011 | Komentarze 1
W weekend dołożyliśmy do pieca ale nastał wtorek więc niezależnie od kondycji trzeba było trochę pokręcićLudzie Północy (Krzysiek i Tomek) zasuwali przy kieracie, ja nie planowałem robić niczego długiego więc nie było sensu ściągać Ludzi Południa:)
Postanowiłem zrobić trening wyłącznie pod własne dyktando. Wiem że odległości nikczemne ale nie miałem zamiaru się ujechać, za to zależało mi aby ściśle trzymać się założeń (pomijając to czy taki trening ma w ogóle sens:) A właśnie, chciałem poskromić pulsometr po ostatnich numerach jakie mi odstawiał.
Całość trasy na linii Szczodre – Januszkowice z uwagi na GENIALNĄ nawierzchnię (wiem że się powtarzam ale piszę bez cienia przesady), dołożyłem do tego nieznany odcinek z Stępina do Borowej, który okazał się być gorszy ale wciąż zupełnie niezły na tle innych drogowych atrakcji. Na odcinku Borowa – Szczodre kilka sygnalizacji: włączenie na DK8 (trzeba ustąpić:/), pasy w Borowej (wystarczy trochę zwolnić), skrzyżowanie przy Macdonald`s (tu trzeba uważać) i ostatnie do zjazd na Szczodre.
Rozjazdowo do Szczodrego przez Zakrzów
Vmax: 38,5km/h
Dist: 9,22km
Czas: 0:18:15h
Vavg: 30,3km/h
Tętno max/średnie: 172bpm / 147bpm (82% / 70%)
ITT Szczodre – Dobroszów Ol. – Januszkowice – Stępin – Borowa – Byków – Długołęka – Szczodre
Vmax: 70km/h *nie mogłem się powstrzymać i na powrocie złapałem Tir`a na 2km:)
Dist: 20,08
Czas: 0:31:13h
Vavg: 38,5km/h *wiem, że ta podczepka trochę dołożyła ale po drodze kilka razy zwalniałem (skrzyżowanie/światła), wydaje mi się że ostatecznie zeszłoby najniżej do 37km/h
Tętno max/średnie: 198bpm / 179bpm (94% / 85%) *ten max chyba właśnie za Tir`em, bardziej z adrenaliny niż wysiłku, przez cały dystans jechałem w zakresie 80%-90%
Kadencja i rytm przy tętnie lekko powyżej progu tlenowego
Vmax: 38,5km/h
Dist: 14,63km
Czas: 0:26:19h
Vavg: 33,4km/h
Tętno max/średnie: 180bpm / 161bpm (85% / 76%)
Rozjazdowo do chaty
Vmax: 35,5km/h
Dist: 8,78km
Czas: 0:18:19h
Vavg: 28,7km/h
Tętno max/średnie: 163bpm / 139bpm (77% / 66%)
Komentarze
arturswider | 07:13 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj
Cześć,
Bardzo mi się spodobało to określienie "Ludzie Południa" i "Ludzie północy". :D
Komentuj
Bardzo mi się spodobało to określienie "Ludzie Południa" i "Ludzie północy". :D