suche info

avatar Czasem bez ładu i składu ale zawsze do przodu!

Forum kontaktowe
Wyrocznia #1
Wyrocznia #2

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
free counters
CADavg:86.0
HR max:205 ( 97%)
HR avg:159 ( 75%)
Kalorie: 1150 kcal
Rower:Canyon

Tempówki/Przepalenie przed BM

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 15.04.2014 | Komentarze 2

Znowu jestem lekko podziębiony, efekt "robót polowych" kilka dni wcześniej i czwartkowych wygłupów w deszczu.
Dzisiaj nasz Organizator-Prowokator przygotował bardzo fajną i wymagającą rundę po okolicznych pagórkach, z uwagi na jutrzejszy BM nie planowałem przejechać całości a jedynie przepalić się konkretnie na krótszym odcinku.
Artur też skracał i zaproponował 3x5min tempówki pod Skotniki/Ludgierzowice/Krakowiany-Boleścin na na dość dużej intensywności ale z rezerwami.
Plany to jedno ale jak poszło to wzięły w łeb:) Waty sraty wg tacho Artura.

Dojazd w tlenie.
W trakcie jak wspomniałem:
Piersno 4:00 @ av196bpm/450W tu na maxa i bez rezerw
Ludgierzowice 5:10 @ 189bpm/400W dużo rozsądniej ale na końcówce nie byłem w stanie podkręcić żeby złapać koło
Krakowiany-Boleścin 5:00 @ 189bpm/400W odcinek z podjazdami/zjazdami więc pod górkę siłą rzeczy szło mocniej
Pomiędzy niepotrzebnie jechaliśmy trochę za mocno i zamiast tlenu często była mieszana.
Puls od początku wysoki ale jak wspomniałem byłem lekko podziębiony, zawsze mi wtedy podbija tętno.
W międzyczasie do Czeszowa polecieliśmy na podwójnym ze sternikiem w osobie Arka, który zawiadywał całą ciuchcią:)
Pucharek za tablicę wzbudzał sporo emocji i wątpliwości więc nie powiem kto ogolił:)
Do Pasikurowic trochę mocniej z tablicą, Artur podobnie jak na Czeszowie rozbujał ciuchcię do tego stopnia że nie byłem w stanie wyjść z koła...
Od cmentarza luz kompletny.

Już drugi lub trzeci raz zauważyłem że krótki ale intensywny trening pomaga przegonić upierdliwy katar i leciutkie przeziębienie.